Saturday, November 17, 2012

Die Hard Fan Man.U. katanya....

Selamat pagi! Rise and shines my fellas! Pa kabar hari ni?harap-harap sihat la ye...hurmm...nak citer apa ari ni? kalo semalam kita citer psal sahabat, hari ni citer pasal 'Die hard fan Man.U' plak...haha...

Itu katanya la...spa yang kata tu?sayala...(mata ke atas, tngan kt bahu). tak banyak pun yang aku tau pasal feveret team aku ni. kalo dorang ada game pun, tgk update dari kawan-kwan kat fb. betapa kurang nya info psal team sendirikan..haha..anyway, Man.U forever!! pemain dorang pun, bukan semua aku kenal..lagi la kalo da dorng yg kenal aku, memang hampeh la..haha yang aku kenal pun, si abg aku David Beckham, Robin Van Persie, Wayne Rooney, Rio Ferdinand dgan football manager dorng, Alex Ferguson...haha...bertuah tak ada fan macam aku...?? =P okla tu..atleast ada jgk yg aku kenal kan...haha... korang, kalo da MU main, krang update kat aku k...haha...(teruknya) Sometimes tu ada jgakla la rajin update kt aku kalo MU kalah..tpi dia update kalo MU kalah je..kalo dorang menang, memang xla nak bgtau kan...jeles ler tu..haha :P

Anyway, gud luck la untuk MU kalo korang da game lagi!! GGMU!! GGMU!!
Lagi 1, lupa nak bgtau yg aku da jdi follower Rio Ferdinand kt twitter..haha...

p/s: agak2 dorng MU bca xblog aku psal MU??haha..mcamla faham kan.. :P

-Adios-




No comments:

Post a Comment